Մայրենի դասարանական

1.Վերականգնիր ասացվածքները:

1.Ու ՇԼԻ  ՆԻՆ ՈՒ ՇԼԻՆԻ
Ուշ լինի նուշ լինի։

2. ՄԻԾ ԱՂ ԿՈՎ ԳԱՐ ՈՒՆՉ ԻԳԱ
Մի ծաղկով գարուն չի գա։

3.ԴՈՒՔ ԵԶ ՄԻ ԳՈՎ ԻՐ , ԹՈ ՂՈՒՐ ԻՇԸ ԳՈՎ  Ի:
Դու քեզ մի գովիր, թող ուրիշը գովի։

2. Վերականգնեք բոլոր բառերը, այնուհետև յուրաքանչյուր քառյակից առանձնացրեք այն բառը, որն իմաստով հեռու է մնացած երքից:

ՆԱՐԳՈՒՎ-վարգուն     ՍԱՔՈՒԿԻՌԱ-քաղակուսի     ԼԱՅԳ-գայլ

ԼԱՐՈՍ-սալոր         ՆԱՅԵՆՌՈՒԿ-եռանկյուն      ՍԱՎԵՂ-աղվես

ԱՐԶԱԳ-գազար          ՇԱՆԱՎԹՆ-թվանշան         ՏԻՏԱՄ-մատիտ

ԲԱՂՄԱԿ-կաղամբ      ՂԱՆԿՈՒՅՂՈՒՆ-ուղանկյուն     ԳՐԱՎ-վագր

3.Նախադասությունները միացրու և ստացիր բարդ նախադասություն:

Ա. Հին ժամանակներում առագաստանավը շատ կարևոր փոխադրամիջոց էր համարվում: Այսօր նա միայն սպորտում է գործածվում:

Հին ժամանակներում առագաստանավը շատ կարևոր փոխադրամիջոց էր համարվում, բայց այսօր նա միայն սպորտում է գործածվում։

Բ. 1862 թվականին  առագաստանավերով մրցելու կանոններ մշակվեցին: 

Դրանից առաջ մրցող մարզիկներն ուղղակի պայմանավորվում էին:

1862 թվականին  առագաստանավերով մրցելու կանոններ մշակվեցին, բայց 

դրանից առաջ մրցող մարզիկներն ուղղակի պայմանավորվում էին:

4. Նախադասություններն ավարտի՛ր:

Սարսափելի փոթորիկից նավը շուռ կգար, եթե……

Փողոցում երեխաներից բացի մարդ չկար, ուրեմն……

Քանդակագործը գիշեր ու զօր աշխատում էր, երբ…..

Լավ եղանակին այնտեղ էի տանում շնիկիս, որ……………..

Leave a comment