Միջագետքի առաջին պետություները

1.Ներկայացրու Հին աշխարհի նշանավոր արքաներից Համմուրապիին,նրա օրենքները, քո մտորումները այդ օրենքների շուրջ/գրավոր/:
Համուրապիին Բաբելոնի արքան էր Ք․ա 1792-1750թթ։ 30 տարի Համուրապիին մարտնչրում էր հարեվան երկրների դեմ։ Համուրապիին կարողացավ հնազանդեցնել նրանց։ Համուրապիին գիտակցում էր, որ կռվի ժամանակ ձեռք բերածը զենքով պահել հնարավոր չէ։

Օրենքներ
1․Ես համաձայն եմ առաջին օրենքի հետ, որովհետև դատավորը պետք է շատ ազնիվ և գրագեդ մարդ լինի, որպիսի չխաղա մարդկան ճակադագրի։
2․Ես երկրորդ օրենքի հետ համաձայն եմ, որովհետև գողությունը շատ վատ բան է։
3․Ես համաձայն եմ երրորդի օրենքի հետ, որովհետև վատ դեպքի ժամանակ պետք չի գողություն անել։
4․Ես չորրորդ օրենքի հետ համաձայն եմ, որովհետև սուտ խոսալը վատ բան է։
5․Ես հինգերորդ օրենքի հետ համաձայն չեմ, որովհետև դա շատ դաժան է։
6․ Ես համաձայն չեմ եմ վեցերորդ օրենքի հետ, որովհետև դա շատ դաժան է։

2.Տեսաֆիլմերը դիտելուց հետո ամփոփիր 10-15 նախադասությամբ/ինչ նոր բան իմացար, ամենահետաքրքիր հատվածը/

Շումերներ /ֆիլմ/

Բաբելոն/տեսաֆիլմ/

Մեսոպոտամիաից է առաջացել Բաբելոնը Ասորեստանը և այլ քաղաքակրթություներ։
Գլխավոր աստվածներ – Իշնար(պատերազմի աստվածուհին) ,
Չի կարելի սխալ համարել որ բաբելոնը Աքքադի քաղաքն է։
Բաբելոնին անվանել են Բաբ-իլու, Բաբիլոն և Կանդիգիռա։
Իսկ բաբելոնին մենք ծանոթ ենք աստվածաշնչից։
Բաբելոն անունը Արամեներ լեզվով է։
Մենակ Հարյուրավոր մարդիկ են իրենց համարում Արամիացիեր հետնորդ որոնց լեզվով խոսել են մի քանի միլիոն մարդիկ և քաղաքը անվանել Բաբելոն
Գերգամեշը անմահ է իր սխրանքներով”
Առեղծված է թե ոնց են միքանի հազարամյակներ առաջ ոնց են մարդիկ հանել մեծ քարերը 60 մետրի վրա չունենալով համակարգիչ, հաշվիչ և այլն։

3.Բաբելոնը և հայերը/կարդալ , 10 կետերով ամփոփել/